Saturday, December 31, 2016

Työt ohi!

Hello!
Tänään oli viimeinen työpäivä :)
Vähän haikee mieli ku tiiän etten enää nää mun mahtavia työkareita. Paitsi jos saan täältä kesä töitä saa nähdä miten käy.....
Töissä mua muistettiin ihanilla pikku lahajoilla sain herkku korillisen hollannin herkkuja ja ihania kortteja jokaiselta päiväkodin eläin ryhmältä.
 Töissä mulle pidettiin bye bye juhlat jossa oli jokaisesta päiväkodin ryhmästä muutama lapsi ja siellä tanssittiin fröbelin palikoiden jumppalaulu.

 työpäivän  jälkee vietin kaupunki päivän mun houstin kaa... Mun housti näytti ja kerto paljon eri paikoista ja joidenkin paikkojen historiasta ai että oli mielen kiintosta. Käytiin ihanassa vanhassa kahvilassa jossa oli aivan ihana tunnelma. Suuressa kirkossa ja sitte käytii hienolla sisä pihalla jonne mentiin tunnelia pitkin.... Wau! oli hienon näköstä....


No comments:

Post a Comment